Mostki stacjonarne
Mostek przełądunkowy z jednej strony mocuje się do krawędzi rampy w sposób stały natomiast drugą stronę – dziób, opiera się o podłogę dokującego pojazdu. Rozróżniamy dwa sposoby stałego montażu:
- kotwienie, polegające na zakotwieniu okucia mostka w strukturze betonowej rampy na powierzchni jak i od czoła
- spawanie , polegające na przyspawaniu okucia mostka do czoła rampy wykończonego ceownikiem hutniczym bądź kątownikiem.
Do ramp metalowych pomost montowany jest wyłącznie w formie spawanej.
Główne zalety naszego produktu to:
- Niska cena w porównaniu z urządzeniami hydraulicznymi.
- Niezawodność.
- Wysoka funkcjonalność.
- Łatwość obsługi.
- Działanie we wszelkich warunkach atmosferycznych.
- Niskie koszty napraw i serwisu.
- Możliwość łatwego przenoszenia na inny obiekt lub rampę.
- Nawet kilkunastoletnia żywotność.
Standardowe wymiary:
1500/1500; 1200/1500; 1200/1800; 1200/2000; 1200/2200